Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Θρίλερ.... (...στο μπάντμιντον)

Ο πιτσιρικάς επέμενε να τον πάρω μαζί μου. Του εξήγησα ότι δεν θα δει τους ήρωες της Disney ούτε τον Scooby Do και το φάντασμα του πειρατή. Αυτό παίζεται λίγο πριν τα Χριστούγεννα . Θέλω να με πάρεις μαζί σου επέμενε το σκατόπαιδο. Θα είναι και άλλα παιδάκια εκεί και θα παίξουμε. Αυτή η παράσταση -του είπα με αυστηρό ύφος- είναι μόνο για μεγάλους παιδί μου. Δεν θα έχει παιδάκια. Μια κυρία θα μιλήσει και θα πει πράγματα που δεν θα καταλαβαίνεις. Στο τέλος θα βαρεθείς, θ' αρχίσεις τα κλάματα, και τότε ο μπαμπάς θα θυμώσει πολύ, μα πάρα πολύ..

Τίποτα το ευλογημένο..κουβέντα δεν έπαιρνε. Είχε μουλαρώσει για τα καλά. Ξεροκέφαλο σαν τη μάνα του. Θα με πάρεις γιατί θα πάνε και οι φίλοι μου μαζί με τους μπαμπάδες τους. Ρε μπράβο σουξέ η Ντόρα..σκέφτηκα. Τελικά του πέρασε του μπόμπιρα και τον κουβάλησα μαζί μου σιχτιρίζοντας. Ο μικρός είχε δίκιο. Στο θέατρο βρήκε και άλλα παιδάκια και κάθισαν όλα μαζί. Ήταν μια όμορφη παιδική παρεούλα. Όλα αυτά μέχρι τη στιγμή που βγήκε η Ντόρα.

Μετά από αυτό που έγινε ορκίστηκα ότι δε θα τον ξαναπάρω ποτέ τον πιτσιρικά σε ομιλία πολιτικού. ΠΟΤΕ!! Ο παιδοψυχολόγος που επισκέφθηκα την επομένη, μου είπε να μην ανησυχώ και πως σύντομα θα το ξεπεράσει. Σίγουρα αυτό που είδε τον τρόμαξε πολύ κύριε, μήπως γνωρίζετε τι ήταν αυτό; με ρώτησε επίμονα. Δεν απάντησα. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και έφυγα γεμάτος ενοχές. Τι έκανα στο παιδί μου..Θεέ μου..



ΑΠΟ >> koniortos

__________________

GOYRNA >> Απορία....Καλά ο μπόμπιρας...Εσύ τι δουλειά είχες εκεί ??????????? Μήπως περίμενες καινές ιδέες περί αλλαγής πάλι??????

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More