Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Ένα όμορφο παραμυθάκι (Ο κακός φαρμακοποιός και η εταίρα)

Image and video hosting by TinyPic


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ >> amvrakia

Μια όμορφη ιστορία

Είμαι ένας επιχειρηματίας, μη φαρμακοποιός. Πρέπει να επενδύσω στο χώρο του φαρμακείου ο οποίος είναι παρθένος από πολυεθνικές άρα έχει χώρο και χρήμα να μαζέψω. Όμως έχω δύο εμπόδια.Το πρώτο είναι οι υπάρχοντες φαρμακοποιοί που είναι και πολλοί και που δεν θέλουν να μου πουλήσουν τα πόστα τους. Το δεύτερο είναι οι φαρμακοποιοί που δεν έχουν φαρμακείο και θέλουν να ανοίξουν και αυτοί και να μου μικραίνουν την πίτα. Οπότε τι να κάνω?
Διαβάστε περισσότερα...

Καταρχάς πρέπει να μπορώ να ανοίξω δικό μου φαρμακείο. Λέω στην κυβερνητική μου εταίρα να μου περάσει ένα νομο που να επιτρέπει και σε μη φαρμακοποιούς να ανοίγουν φαρμακείο αρκεί να έχουν φαρμακοποιό υπεύθυνο. [Τι πιό έυκολο! Κορόιδα υπαλληλοι φαρμακοποιοί υπαρχουν πολλοί. Θα μου δουλεύουν για ένα συζητήσιμο κάθε φορά μισθό και το μεγάλο κομμάτι της πίτας θα μπαίνει στη δικιά μου κοιλιά].

Με τα πόστα τι θα κάνω? Έχω τα supermarket μου και τα πολυκαταστήματα μου. Ωραια! Πρέπει όμως να πάρω και τα καλά πόστα συνταγογράφησης. Σε μερικά θα πιάσω τα σημεία τα καινούργια αφού η κυνερνητική μου εταίρα θα μου πεί πιά θα καταργηθούν και που θα ανοίξουν καινούργια. Τα παλιά θα τα εξαγοράσω, ή θα τους κάνω προσφορά για συνεργασία. Πρέπει να τα εξασφαλίσω κιόλας για να προστατέψω την επενδυσή μου. Θα πώ στην κυβερνητική μου εταίρα να μου περάσει ένα νόμο που να λέει ότι τα καινούργια φαρμακεία θα πρέπει να ανοίγουν 200 μέτρα μακριά απο τα κέντρα συνταγογράφησης. Άσε τους να πλακώνονται στην περιφέρεια. Όποιος είναι μέσα στην πίτα τρώει. Ο άλλος ότι πέφτει απο το τραπέζι. Με τους υπολοίπους τι να κάνω?

Πρέπει να τους εξουθενώσω. Λέω στην κυβερνητική μου εταίρα να μου περάσει ένα νόμο που να τους μειώνει το κέρδος, οπότε σε συνδυασμό με την μη πληρωμή τους απο τα ταμεία και τον όγκο των δανεικών τους υποχρεώσεων εν μέσω γενικότερης κρίσης πόσο θα αντέξουν? Ας τους απελευθερώσω και το ωράριο [με βοήθεια της εταίρας μου πάλι], οπότε θα τους κάνω την προσωπική και την οικογενειακή ζωή δύσκολη. Έτσι θα γονατίσουν οικονομικά και ψυχικά, οπότε τους αγοράζω εύκολα, ή θα σιχτιρίσουν και θα πούν για 70 ωρες την εβδομάδα και για 3 και 60 εγω δεν δουλεύω... Θα τα παρατήσουν που θα πάει. Εγώ έχω υπομονή και λεφτά και αντέχω.

Άρα πάνε σιγά-σιγά οι παλιοί. Οι καινούργιοι είναι έτσι και αλλιώς είναι βούτυρο στο ψωμί μου. Με την ανυπομονησία που έχουν να ανοίξουν φαρμακείο θα σκάσουν 100.000 [με δάνειο] για καινούργιο εμπόρευμα και στήσιμο φαρμακείου και θα τρέξουν να κυνηγήσουν το όνειρο. Όμως με βολεύουν γιατί θα μειώσουν την πίτα στους παλιούς και με τα μέτρα που μου πέρασε η κυβερνητική μου εταίρα θα μείνουν υπάλληλοι να μου κουβάλανε κουτάκια πίσω απο τους πάγκους. Το όνειρό τους θα χλωμιάσει.

Νομίζω πως τα σκέφτομαι μια χαρά... Θα κάνω μεγάλο φαγοπότι... Ας πάρω λοιπόν ένα τηλέφωνο...........Λοβερδούλι μουυουουουου?.... Προσεχώς η συνέχεια....

.::..::..::..::.::..::..::..::.::..::..::..::

TO ΟΡΑΜΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΟΡΦΗ...ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ "ΑΛΥΣΙΔΕΣ" ΜΕ 7000 ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ...


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More