This is default featured post 1 title

FUCK YOU

This is default featured post 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Κραυγή απελπισίας για τη Μαρία (Διαδώστε το...βοηθήστε ο ένας τον άλλο)


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ >> ΠολίτηςΤηςΜπανανίας

Μαράκι ψυχούλα μου είμαστε όλοι μαζί σου! Διαδώστε με κάθε τρόπο, με μια φωνή, πιέστε, απαιτήστε. Είμαστε μόνοι, έχουμε μόνο ο ένας τον άλλο!

Γραφειοκρατικά κωλύματα βαζουν αυτή την ώρα την ζωή της Μαρίας σε κίνδυνο! Δεν θα πω περισσότερα για να μην της δημιουργήσουν πρόβλημα. Βλέπετε τα δικά μας παιδιά όπως λέω πάντα, δεν είναι παιδιά επιχειρηματιών, τραπεζιτών, διασήμων και πολιτικών. Αλλιώς άλλη αντιμετώπιση θα είχαν! Δεν πειράζει, δεν τους έχουμε ανάγκη, έχουμε ο ένας τον άλλο. Πιέστε, απαιτήστε τα αυτονόητα, δείξτε την δύναμη σας! Η δική μας ζωή να μην είναι χαμηλότερης αξίας απο την δική τους!


Παρακαλώ προωθείστε, είναι εξαιρετικά επείγον, το Μαράκι χρειάζεται τη βοήθεια όλων μας για να ζήσει!

Η Μαρία (http://mariatweety.blogspot.com/) είναι μόλις 25 χρονών αλλά αγωνίζεται να ζήσει. Χρειάζεται τη βοήθεια μας. Αντιμέτωπη με ένα τεράστιο τέρας, όπως η ίδια λέει, δίνει καθημερινά αγώνα, αφού παλεύει με μια σπάνια μορφή καρκίνου. Δε χάνει το χαμόγελο της, δε χάνει το κέφι της για ζωή. Όπως κάθε κορίτσι στην ηλικία της ονειρεύεται τη ζωή που έχει μπροστά της. Δεν τα παρατάει, είναι μια μαχητής.

Ο πόνος είναι δυστυχώς η καθημερινή συντροφιά της. Όπως έγραψε στο μπλογκ της, έφτασε στο τελικό στάδιο του πόνου, όπου οι γιατροί της έδωσαν το πράσινο φως για καθημερινή χρήση της μορφίνης. Δυστυχώς όμως αυτό μειώνει το προσδόκιμο ζωής της, αλλά βελτιώνει σημαντικά την καθημερινότητα της.

Οι επιλογές της αυτή τη στιγμή είναι περιορισμένες. Οι γιατροί λένε ότι για να τα καταφέρει, πρέπει να μεταβεί ΑΜΕΣΑ στις Ηνωμένες Πολιτείες σε ένα εξιδεικευμένο ιατρικό κέντρο, το Mayo Clinic. Εκεί υπάρχουν ελπίδες να τη βοηθήσουν να έχει μια σταθερότητα και μια ποιότητα στη ζωή της, που τόσο χρειάζεται. Οι γιατροί εδώ δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, για τον όγκο που έχει στο κεφάλι, για τον όγκο – αδένωμα στην υπόφυση, ούτε και για τον καρκίνο στην κοιλιά… Σα να μην έφταναν όλα αυτά, την ταλαιπωρεί και μια σπάνια ασθένεια, η Neuro’behcet’s disease η οποία επηρεάζει το αμυντικό της σύστημα και καθιστά επικίνδυνη και την πιο απλή λοίμωξη…

Η Μαρία ξέρει πως οι σκέψεις μας είναι μαζί της. Τώρα ας μάθει πως έχει και την έμπρακτη βοήθειά μας. Το κόστος της μετάβασης στην Αμερική είναι τεράστιο και δυσβάστακτο για αυτή και την οικογένεια της. Ας ενισχύσουμε κι εμείς αυτή την οικογένεια οικονομικά, καταθέτοντας χρήματα σε αυτούς τους λογαριασμούς:

1]. Νέα ΣΠΕ Αγλαντζιάς : CY14007042100000000020162227 – SWIFT NUMBER: CCBKCY2N (Ισχύει μόνο για την Κύπρο)

2]. [To: National Bank Of Greece – Athens – Swift: ETHNGRAA
For Account Of: Co – Operative Central Bank LTD, Nicosia - Cyprus
Νέα ΣΠΕ Αγλαντζιάς : CY14007042100000000020162227 – Swift: CCBKCY2N – (Για Ελλάδα μόνο)

3]. Ελληνική Τράπεζα: CY43005001120001121054591900 – SWIFT NUMBER: HEBACY2N (Για Ελλάδα, για Κύπρο και για εξωτερικό)

4].Αριθμός Λογαριασμού από Τράπεζα Κυπρου κατάθεσης μέσω ONE BANK (όπου θα έρχονται απευθείας τα χρήματα στο λογαριασμό της χωρίς καμία χρέωση σε σας) – είναι: 0107 – 00 – 021363 – 00 (Για Κυπρο και για Ελλάδα)

5]. Για λογαριασμό Τράπεζας Κύπρου πάλι αλλά αν γίνει κατάθεση σε όποιαδήποτε άλλη τράπεζα, με ελάχιστα δικαιώματα – IBAN: CY65 0020 0107 0000 0000 0213 6300 – Swift number (code BIC) – BCYPCY2N (Για Κυπρο και για Ελλάδα)

Όνομα: Μαρία Δημητρίου

Υπάρχει σχετική σελίδα στο facebook, μπορείτε να τη δείτε εδώ και να την προωθήσετε!

Επίσης κυκλοφορεί μια ηλεκτρονική αίτηση για να αναλάβει το Υπουργείο Υγείας τα έξοδα μετάβασης της Μαρίας στο εξωτερικό. Μπορείτε να την υπογράψετε εδώ.

Όποιος νιώθει ότι θέλει να επικοινωνήσει με τη Μαρία μπορεί να το κάνει στο email: mariademetriou@ymail.com

Η Μαρία βασίζεται στην αγάπη μας όλων μας για να ζήσει, χωρίς πόνο, αξιοπρεπώς…
.
.
.

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Παν-καλη ευτυχία ...(Πάγκακη η μοίρα μας και ο ραγιαδισμός σου...)


Αυτή είναι η ωμή αλήθεια....

Ο νυν αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης,εγγονός του ομώνυμου στρατηγού Θεόδωρου Δ. Πάγκαλου και πρώην δικτάτορα,που εκλέγεται βουλευτής με το πασοκ από το 1981 μέχρι σήμερα συνεχώς,που διετέλεσε υπουργός και υφυπουργός 8 φορές (στοιχεία από wikipedia) είναι ΕΝΑΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΩΝ ΡΑΓΙΑΔΩΝ....

Επί 30 χρόνια δεν μπόρεσε να κάνει εκείνες τις διαρθρωτικές μαλακίες και τώρα νιώθει μια απέραντη ευτυχία καθώς είναι πλέον αναγκασμένος με το βούρδουλα και το καμουτσίκι του ξένου να πράξει εκείνα τα "αυτονόητα"...

Παρ'όλα αυτά δεν νιώθει υπεύθυνος αλλά ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ (...μάλλον εμένα θα εννοεί πάλι,γιατί μαζί τα φάγαμε...)

ΖΗΤΩ Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ !!

ΖΗΤΩ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ !!

ΥΓ... Αλλά που να ξέρεις εσύ και οι όμοιοί σου ,πώς να κεντρίσετε το ελληνικό φιλότιμο κακόμοιρε...

Το φιλότιμο είναι αμιγώς ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ...





.

Το αιωνίως ημιτελές ελληνικό σύστημα .. ( Προμήθειες νοσοκομείων ΚΑΙ νέα ευρωπαϊκά πρόστιμα !!!...)

Image and video hosting by TinyPic


Εγκληματίες.... Και ένας λαός αδιάφορος για το μέλλον των παιδιών του

Όταν το 2004 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέστειλε την πρώτη προειδοποιητική επιστολή στην Ελλάδα, ο υπουργός Κακλαμάνης (ας σημειωθεί, για λόγους δικαιοσύνης, ο καλύτερος υπουργός υγείας που πέρασε ποτέ από την χώρα) δεν προχώρησε σε καμία διορθωτική κίνηση.

Γιατί;

Επειδή δεν ήταν άνθρωπος των προσωρινών λύσεων και των εμβαλωματικών παρεμβάσεων και επειδή θα έλυνε το πρόβλημα μια και καλή με την εφαρμογή του ολοκληρωμένου Νέου Συστήματος Προμηθειών στα νοσοκομεία. Για να μην κάνουμε μισές δουλειές λοιπόν, άξιζε τον κόπο να δανειζόμαστε για να συνεχίσουμε να πληρώνουμε και τρεις και τέσσερις και πέντε φορές ακριβότερα τα υπερτιμολογημένα υλικά που μας σερβίριζαν οι πολυεθνικές.



Ο Κακλαμάνης έμεινε 2 ολόκληρα χρόνια στο τιμόνι του υπουργείου και το Νέο Σύστημα Προμηθειών δεν ήρθε. Ήρθε όμως ο υπουργός Αβραμόπουλος ο οποίος βρήκε την υπόθεση να "τρέχει" ήδη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Ο υπουργός Αβραμόπουλος δεν έκανε καμία διορθωτική κίνηση.

Γιατί;

Επειδή δεν ήταν άνθρωπος των προσωρινών λύσεων και των εμβαλωματικών παρεμβάσεων και επειδή θα έλυνε το πρόβλημα μια και καλή με την εφαρμογή του ολοκληρωμένου Νέου Συστήματος Προμηθειών στα νοσοκομεία. Για να μην κάνουμε μισές δουλειές λοιπόν, άξιζε τον κόπο να δανειζόμαστε για να συνεχίσουμε να πληρώνουμε και τρεις και τέσσερις και πέντε φορές ακριβότερα τα υπερτιμολογημένα υλικά που μας σερβίριζαν οι πολυεθνικές.

(Μικρή επισήμανση, αλλά όχι ασήμαντη. Το Νέο Σύστημα Προμηθειών του Αβραμόπουλου δεν ήταν συνέχεια και εφαρμογή αυτού που άφησε πίσω του ημιτελές ο Κακλαμάνης. Ήταν άλλο, πιο νέο και πιο ολοκληρωμένο. Τι έγινε το "Σύστημα" του Κακλαμάνη; Τέτοιες λεπτομέρειες δεν σκέφτηκε κανείς να τις ρωτήσει. Ούτε καν ο τύπος.)

Ο Αβραμόπουλος έμεινε 3 ολόκληρα χρόνια στο τιμόνι του υπουργείου και το Νέο Σύστημα Προμηθειών (το δικό του Σύστημα, το πιο Νέο) δεν ήρθε. Ήρθε όμως η καταδικαστική απόφαση του ΔΕΚ και η υπουργός Μαριλίζα και μαζί της και τα πρώτα έντονα μηνύματα για την χρεοκοπία της χώρας.

Η υπουργός Μαριλίζα
δεν έκανε καμία διορθωτική κίνηση.

Γιατί;

Επειδή δεν ήταν άνθρωπος των προσωρινών λύσεων και των εμβαλωματικών παρεμβάσεων και επειδή θα έλυνε το πρόβλημα μια και καλή με την εφαρμογή του ολοκληρωμένου Νέου Συστήματος Προμηθειών στα νοσοκομεία.

Για να μην κάνουμε μισές δουλειές λοιπόν, άξιζε τον κόπο να δανειζόμαστε (στο μεταξύ βέβαια κάτι έγινε και δεν μας δάνειζε κανείς πλέον) για να συνεχίσουμε να πληρώνουμε και τρεις και τέσσερις και πέντε φορές ακριβότερα τα υπερτιμολογημένα υλικά που μας σερβίριζαν οι πολυεθνικές.


(Μικρή επισήμανση αλλά όχι ασήμαντη. Το Νέο Σύστημα Προμηθειών της Μαριλίζας Αβραμόπουλου δεν ήταν συνέχεια και εφαρμογή αυτού που άφησε πίσω του ημιτελές ο Αβραμόπουλος. Ήταν άλλο, ακόμη πιο νέο και πιο ολοκληρωμένο. Στο μεταξύ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέστειλε νέα Προειδοποιητική Επιστολή, επισημαίνοντας την απροθυμία της Ελλάδας να συμμορφωθεί με την απόφαση του Δικαστηρίου. Η υπουργός Μαριλίζα δεν έκρινε σκόπιμο να απαντήσει. Τι έγινε το "Σύστημα" του Αβραμόπουλου; Τέτοιες λεπτομέρειες δεν σκέφτηκε κανείς να τις ρωτήσει. Ούτε καν ο τύπος.)

Η Μαριλίζα έμεινε έναν χρόνο στο τιμόνι του υπουργείου και το Νέο Σύστημα Προμηθειών (το δικό της Σύστημα, το ακόμη πιο Νέο) δεν ήρθε. Ήρθε όμως η επισημοποίηση της χρεοκοπίας και ο πολύ, ο πάρα πολύ, ο ιδιαίτερα αποφασισμένος υπουργός Λοβέρδος, άνθρωπος πλασμένος για την εκτέλεση ειδικών αποστολών.

Ο υπουργός Λοβέρδος βρήκε μεταξύ άλλων πάνω στο γραφείο του την δεύτερη Αιτιολογημένη Γνώμη της Επιτροπής. Ένα βήμα πριν από την νέα παραπομπή της χώρας, την φορά αυτή, όμως, με επιβολή χρηματικού προστίμου.

Ο υπουργός Λοβέρδος δεν έκανε καμία διορθωτική κίνηση.

Γιατί;

Επειδή δεν είναι άνθρωπος των προσωρινών λύσεων και των εμβαλωματικών παρεμβάσεων και επειδή θα λύσει το πρόβλημα μια και καλή με την εφαρμογή του ολοκληρωμένου Νέου Συστήματος Προμηθειών στα νοσοκομεία. Για να μην κάνουμε μισές δουλειές λοιπόν, αξίζει τον κόπο να δανειζόμαστε (στο μεταξύ βέβαια ο δανεισμός ήδη γίνεται με πραγματική υποθήκευση της εθνικής περιουσίας υπό όρους διεθνούς οικονομικής εποπτείας) για να συνεχίσουμε να πληρώνουμε και τρεις και τέσσερις και πέντε φορές ακριβότερα τα υπερτιμολογημένα υλικά που μας σερβίρουν οι πολυεθνικές.

(Μικρή επισήμανση, αλλά όχι ασήμαντη. Το Νέο Σύστημα Προμηθειών του Λοβέρδου δεν θα είναι συνέχεια και εφαρμογή αυτού που άφησε πίσω της ημιτελές η Μαριλίζα. Θα είναι άλλο, εκπληκτικά πιο Νέο και πρωτοφανώς πιο Ολοκληρωμένο. Τι απέγινε το "Σύστημα" της Μαριλίζας; Τέτοιες λεπτομέρειες δεν σκέφτηκε κανείς να τις ρωτήσει. Ούτε καν ο τύπος.)



Εχθές η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την νέα παραπομπή στο Δικαστήριο. Στην ανακοίνωση περιλαμβάνεται και η επιβολή ημηρεσίου προστίμου 7.173 €, που θα υπολογισθεί αναδρομικά από την ημέρα της πρώτης καταδίκης, και 43.724 €, που θα υπολογισθεί από σήμερα μέχρι την οριστική συμμόρφωση της ελλαδικής διοίκησης. Επειδή η χώρα δεν μπορεί πλέον να δανεισθεί απεριόριστα τα πρόστιμα θα πληρωθούν με την αναλογική οριζόντια περικοπή συντάξεων και προνοιακών επιδομάτων. Αξίζει τον κόπο, επειδή τα καλά Νέα Συστήματα Προμηθειών αργούν και εμείς δεν είμαστε άνθρωποι των προσωρινών, πρόχειρων και εμβαλωματικών λύσεων.

Αξίζει τον κόπο επίσης να σημειωθεί ότι οι παραβιαζόμενες Ευρωπαϊκές οδηγίες περιέχουν ένα (πραγματικά την φορά αυτή) "πλήρες" και "ολοκληρωμένο" "Σύστημα Προμηθειών" όχι μόνο για τα νοσοκομεία αλλά για το σύνολο του δημοσίου τομέα. Το γιατί μέχρι τώρα δεν εφαρμόζεται, κανείς δεν σκέφθηκε να το ρωτήσει. Ούτε καν ο τύπος.


Και το κερασάκι για τις εντυπώσεις. Στην ανακοίνωση της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επισημαίνει ότι οι πρακτικές της ελληνικής κυβέρνησης "οδηγούν σε σπατάλη των χρημάτων των φορολογουμένων". Δεν μας νοιάζει όμως ιδιαίτερα διότι τα σπαταλημένα χρήματα δεν είναι δικά μας. Είναι των γερμανών φορολογουμένων. Ας πληρώσουν τις απροσεξίες τους.

Οι άνθρωποι που κυβερνούν την χώρα είναι οι ίδιοι που την οδήγησαν σε αυτό το μοιραίο κατάντημα. Είναι, χωρίς καμία απολύτως εξαίρεση, είτε εγκληματίες είτε κραυγαλέα ανίκανοι. Ενίοτε συνδυάζουν, σε ένα εκρηκτικό μείγμα, και τις δύο αυτές ιδιότητες. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Η ελληνική κοινωνία, εξαρτημένη πελατειακά από αυτόν τον εσμό των αλητών και σκεπτόμενη με μικροαστική ιδιοτέλεια, είναι ανίκανη να αντιδράσει και αφήνεται άβουλη να βουλιάζει, χωρίς επιστροφή, στην απέραντη παρακμή.

Τις μέρες αυτές εκδικάζεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση ακύρωσης του Μνημονίου, που υπέβαλαν από κοινού κάποιες μείζονες συνδικαλιστικές εκδηλώσεις της χώρας. Ένα θλιβερό θέατρο του παραλόγου. Εάν παρ' ελπίδα η υπόθεση κερδηθεί οι δυστυχείς συνταξιούχοι θα αποκτήσουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν με τόκο την επιστροφή των χρημάτων που περικόπηκαν από τις πενιχρές συντάξεις τους. Δεν ξέρω πως. Μπορεί η απόφαση του ΣτΕ να προβλέπει την προσφυγή στα γερμανικά δικαστήρια κατά του γερμανικού υπουργείου των οικονομικών. Πλήρης παράνοια. Τους συνδικαλιστές δεν τους νοιάζει αν το κράτος πτώχευσε. Επειδή το κράτος είναι ξένο με αυτούς και δεν τους ανήκει. Ας κόψει λοιπόν το κεφάλι του κι ας βρει χρήματα να τους πληρώσει.

Οι ίδιες συνδικαλιστικές οργανώσεις θα μπορούσαν να αλλάξουν το πρόσωπο της χώρας αν ξόδευαν έστω και ένα ελάχιστο μόνο μέρος της δύναμης και της επιρροής τους στην προσπάθεια να παρέμβουν με ρεαλισμό και ειλικρίνεια στα πραγματικά και επείγοντα προβλήματα της χώρας. Αν ζητούσαν για παράδειγμα τον δικαστικό έλεγχο των πράξεων της διοίκησης στην συγκεκριμένη περίπτωση, με ενδεχόμενη ποινική δίωξη των υπεύθυνων πολιτικών χειριστών. Δεν είναι ασήμαντη λεπτομέρεια ότι, τουλάχιστον για το πρώτο, είναι οι μόνες που μπορούν να θεμελιώσουν έννομο συμφέρον, στο πλαίσιο του άθλιου δικαστικού μας συστήματος, που με τριτοκοσμικά τερτίπια θέτει την διοίκηση και την πολιτική ηγεσία στο απόλυτο απυρόβλητο. Επιτρέποντας την αδιαφανή διαχείριση και την κατάχρηση της εξουσίας από τους ανέλεγκτους δυνάστες του ελληνικού λαού.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ >> ermippos

.

Άγρια τα πράγματα στην Ιρλανδία...

Image and video hosting by TinyPic

Καυστικότατο βίντεο... (ΔΝΤ και Ιρλανδία...)


Καυστικοί Στίχοι και εικόνες από Το Δουβλίνο και τον Mark Malone (Soundmigration)...




Céad míle fáilte To the IMF

We hope we meet you on the streets --To fight you to the death.
And we know how you got here -Back room deal and open arms
As you try to suck the life from us - With your structural reforms

They just lit a fuse -Its time for us to choose 2

You must think were fucking stupid ----Feed our fears with blocks of cheese
It'll take more than dairy products -To keep us on our knees
Don’t talk to us about violence - You hypocritical scum
Just look at all our hospital - An the homeless on the run
Destitution politics - Death by credit card
By you cant kill the love we have - for justice in our heart

Cos they just Céad míle fáiltelit a fuse -its time for us to choose 2

We'll walk as we talk to create – and tear the bullshit down
We gonna build democracy and we'll do it town by town
And it anint just for the irish english scottish or the welsh
Injustice has no border – our lives before their wealth




ΠΗΓΗ >> MaxKeiser

.

Εκτροχιασμός της ηθικής (...εγώ να περνάω καλά...) - Banksy



Μία χαρακτηριστική δημιουργία, του κορυφαίου καλλιτέχνη banksy, που καταδεικνύει τη νέα παγκόσμια ηθική του άκρατου - μακριά από ενοχές - καταναλωτισμού.....

Μια διαφορετική διαμαρτυρία ... (Buy Nothing Day...)



Μια οργανωμένη αντίσταση κατά του καταναλωτισμού προτείνεται από το adbusters.org

Μια προσπάθεια παγκόσμιας αντίστασης και αλληλεγγύης των ανθρώπων που έχουν μετατραπεί σε θύματα των εταιρειών ,ωθούμενοι σε όλο και μεγαλύτερη κατανάλωση....

Ταυτόχρονα , από 22 έως 28 Νοεμβρίου , οργανώνεται μια διαφορετική επανάσταση ...

Είναι η Carnivalesque Rebellion !!

.

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Μέχρι το 2010 ο ορυκτός πλούτος της Ελλάδας ανήκει στην αμερική (...σύμβαση Cooper-1947)

Image and video hosting by TinyPic



Γράφει ο Νίκος Καράς


Υπάρχει μια σύμβαση η οποία λήγει φέτος. Σύμβαση αρκούντως σοβαρή που δείχνει ότι αυτή η χώρα από την δουλεία δεν ε΄ έφυγε ποτέ ΄! Γιατί μα γιατί λείπουν οι Έλληνες πολιτικοί.
Η σύμβαση λέγεται COOPER!

Ο μακαρίτης ο Μπάτσης στο βιβλίο που ειχε γραψει το 1947 με τιτλο “Η βαρια βιομηχανια στην Ελλαδα”, αποκάλυψε την υπαρξη της λεγόμενης “συμβασης cooper”(υπεγραφη το 1940 και ληγει το 2010 και ειμαι περιεργος να δω αν οι ξεφτιλισμενοι οι πολιτικάντηδες θα την ανανεώσουν!

Υπαρχει στο υπουργειο βιομηχανίας και παραδιδεται-σαν “ιερο κειμενο”-απο υπουργο σε υπουργο!), βασει της οποιας τα λεγομενα “στρατηγικα ορυκτα” της Ελλαδας καθως και ο υδατινος μας πλουτος,τιθενται υπο την αιγιδα ενος Αμερικανικου consortium εταιρειων!

Το αποτελεσμα αυτης της αποκαλυψης ηταν να τουφεκιστει ο Μπάτσης μαζι με τον Μπελογιαννη το 1952! Απο τους 12 που ηταν για “ντουφεκι”, επελεξαν μονον 3, ενας εκ των οποιων ηταν και ο Μπατσης! Kαταλαβατε γιατι κανενας πολιτικος δεν αποτολμα να ακουμπησει τα παρθενα κοιτασματα ορυκτου πλουτου που βρισκονται στην Ελλαδα.Ειμαστε η μονη χωρα στην Ευρωπη με σιδερο-χρωμιο και νικελιο και δεν παραγουμε ουτε γραμμαριο ανοξειδωτου χαλυβα.

Υ.Γ. Γι αυτό δεν βγάζουμε τίποτε μέχρι να τα δώσουν στους ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ;

ΑΠΟ >> olympia

.

Αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Τηλεόρασης (...λιγάκι ετεροχρονισμένο αλλά πάντα επίκαιρο...)


Η 21η Νοεμβρίου καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ ως Ημέρα Τηλεόρασης....

Ας αποδώσουμε φόρο τιμής....



.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More