This is default featured post 1 title

FUCK YOU

This is default featured post 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

...με χορούς κυκλωτικούς…



"...να μας έχει ο Θεός καλά πάντα να ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε με χορούς κυκλωτικούς…"


Image and video hosting by TinyPic

...με χορούς κυκλωτικούς…



"...να μας έχει ο Θεός καλά πάντα να ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε με χορούς κυκλωτικούς…"


Image and video hosting by TinyPic

Η Θάλεια Δραγώνα θα σώσει την Ελληνική εκπαίδευση

Image and video hosting by TinyPic



ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ >>
educationingr


Η Θάλεια Δραγώνα θα σώσει την Ελληνική εκπαίδευση


Μετά τη βαρύγδουπη αυτοταύτισή της με τη Δημοκρατία, η απόφοιτος του ΙΕΚ Deree Θάλεια Δραγώνα πήρε φόρα και προέβη σε εξίσου βαρύγδουπες δηλώσεις, αυτή τη φορά εξαγγέλλωντας ότι χάρη σε αυτήν θα έρθει στην εκπαίδευση "η ουσιαστική ισότητα, η πλήρης ισονομία, ο σεβασμός σε όλες τις διαφορές και ετερότητες, η αρμονική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα όλων ανεξαιρέτως και η ανάληψη της ευθύνης για την απόκτηση των ικανοτήτων που οδηγούν στην καλή επίδοση"

Ίσως η Θάλεια να προσπαθεί να μας πει ότι θα καταργήσει το IB στο οποίο η σοσιαλήστρια υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου στέλνει τον κανακάρη της αντί να τον στείλει στο δημόσιο σχολείο να δώσει πανελλαδικές.

Η Θάλεια δεν ξέχασε να αναφερθεί και στο αγαπημένο της θέμα, που είναι το εθνοκεντρικό σχολείο:

"Αξιολογεί τους λαούς και πολιτισμούς με βάση το αυθαίρετο στερεότυπο του ρατσισμού, το οποίο άλλωστε έχει προέλευση την ιδεολογία της αποικιοκρατίας και υποτιμάει τη λεγόμενη «ανατολή» και το λεγόμενο «νότο», δηλαδή υποτιμάει και μέρος της ελληνικής κοινωνίας, κουλτούρας και ταυτότητας."

Με άλλα λόγια, η αστοιχείωτη Δραγώνα προσπαθεί να μας πει ότι δε μπορούμε να αξιολογούμε διαφορετικά την προσφορά στον πολιτισμό πχ της Αγγλίας και της Νιγηρίας. Η υπέρτατη ανθρωπίστρια στέκεται με το ίδιο δέος μπροστά στο Λούβρο και μπροστά σε έναν πρόχειρο βωμό με νεκροκεφαλές, προκειμένου να διαδώσει το μήνυμα κατά του ρατσισμού. Είναι προφανές πως δεν υποτιμά καθόλου τη λεγόμενη «ανατολή», καθώς μόνο σε μία ανατολίτικη χώρα θα μπορούσε να αναγνωριστεί επιλεκτικά το πτυχίο του Deree, όταν όλοι οι άλλοι πτυχιούχοι του Deree θεωρούνται απόφοιτοι ΙΕΚ.

Η καθηγήτρια της πολυπολιτισμικότητας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στους αθίγγανους, αν και παρέλειψε να μας προσδιορίσει αν η ίδια έχει δοκιμάσει να μείνει μαζί τους σε τσαντίρι:

"Οφείλουμε την ένταξη όλων των παιδιών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Θεωρώ υποχρέωση της κοινωνίας να λάβει τα απαραίτητα μέτρα που θα εντάξουν τα παιδιά Ρομά. Δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος που γεννιέται ανίκανος για να μάθει γράμματα. Είναι μύθος ότι οι Ρομά μετακινούνται και άρα δεν μπορούν να φοιτήσουν στο σχολείο."

Επιβεβαιώνεται για μία ακόμα φορά πως κάποιοι εφευρίσκουν τα πιο απίθανα πράγματα για να δικαιολογήσουν τα κονδύλια που δαπανώνται. Κυρίως όταν έχουν περάσει όλη τους τη ζωή στο κουκούλι της άρχουσας τάξης και του Κολωνακίου, εκμεταλευόμενοι υψηλές γνωριμίες προκειμένου να παίρνουν τη μία θέση μετά την άλλη.

Γιατί άραγε οι θιασώτες της πολυπολιτισμικότητας δε δοκιμάζουν να στείλουν και τα παιδιά τους στο ίδιο σχολείο με "ρομά", ή έστω σε ένα δημόσιο σχολείο, παρά τα στέλνουν στο Αμερικανικό Κολέγιο για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα ΙΒ;

Η Δραγώνα και οι υπόλοιπες αίγες-μαθήτριες της Μάγκυ πιπιλίζουν συνέχεια το σύνθημα για «ευκαιρίες μάθησης σε όλα τα παιδιά των μεταναστών», όμως για το αν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης τα παιδιά των ιθαγενών δε δείχνουν ιδιαίτερα πρόθυμες να μιλήσουν..

.

Η Θάλεια Δραγώνα θα σώσει την Ελληνική εκπαίδευση

Image and video hosting by TinyPic



ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ >>
educationingr


Η Θάλεια Δραγώνα θα σώσει την Ελληνική εκπαίδευση


Μετά τη βαρύγδουπη αυτοταύτισή της με τη Δημοκρατία, η απόφοιτος του ΙΕΚ Deree Θάλεια Δραγώνα πήρε φόρα και προέβη σε εξίσου βαρύγδουπες δηλώσεις, αυτή τη φορά εξαγγέλλωντας ότι χάρη σε αυτήν θα έρθει στην εκπαίδευση "η ουσιαστική ισότητα, η πλήρης ισονομία, ο σεβασμός σε όλες τις διαφορές και ετερότητες, η αρμονική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα όλων ανεξαιρέτως και η ανάληψη της ευθύνης για την απόκτηση των ικανοτήτων που οδηγούν στην καλή επίδοση"

Ίσως η Θάλεια να προσπαθεί να μας πει ότι θα καταργήσει το IB στο οποίο η σοσιαλήστρια υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου στέλνει τον κανακάρη της αντί να τον στείλει στο δημόσιο σχολείο να δώσει πανελλαδικές.

Η Θάλεια δεν ξέχασε να αναφερθεί και στο αγαπημένο της θέμα, που είναι το εθνοκεντρικό σχολείο:

"Αξιολογεί τους λαούς και πολιτισμούς με βάση το αυθαίρετο στερεότυπο του ρατσισμού, το οποίο άλλωστε έχει προέλευση την ιδεολογία της αποικιοκρατίας και υποτιμάει τη λεγόμενη «ανατολή» και το λεγόμενο «νότο», δηλαδή υποτιμάει και μέρος της ελληνικής κοινωνίας, κουλτούρας και ταυτότητας."

Με άλλα λόγια, η αστοιχείωτη Δραγώνα προσπαθεί να μας πει ότι δε μπορούμε να αξιολογούμε διαφορετικά την προσφορά στον πολιτισμό πχ της Αγγλίας και της Νιγηρίας. Η υπέρτατη ανθρωπίστρια στέκεται με το ίδιο δέος μπροστά στο Λούβρο και μπροστά σε έναν πρόχειρο βωμό με νεκροκεφαλές, προκειμένου να διαδώσει το μήνυμα κατά του ρατσισμού. Είναι προφανές πως δεν υποτιμά καθόλου τη λεγόμενη «ανατολή», καθώς μόνο σε μία ανατολίτικη χώρα θα μπορούσε να αναγνωριστεί επιλεκτικά το πτυχίο του Deree, όταν όλοι οι άλλοι πτυχιούχοι του Deree θεωρούνται απόφοιτοι ΙΕΚ.

Η καθηγήτρια της πολυπολιτισμικότητας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στους αθίγγανους, αν και παρέλειψε να μας προσδιορίσει αν η ίδια έχει δοκιμάσει να μείνει μαζί τους σε τσαντίρι:

"Οφείλουμε την ένταξη όλων των παιδιών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Θεωρώ υποχρέωση της κοινωνίας να λάβει τα απαραίτητα μέτρα που θα εντάξουν τα παιδιά Ρομά. Δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος που γεννιέται ανίκανος για να μάθει γράμματα. Είναι μύθος ότι οι Ρομά μετακινούνται και άρα δεν μπορούν να φοιτήσουν στο σχολείο."

Επιβεβαιώνεται για μία ακόμα φορά πως κάποιοι εφευρίσκουν τα πιο απίθανα πράγματα για να δικαιολογήσουν τα κονδύλια που δαπανώνται. Κυρίως όταν έχουν περάσει όλη τους τη ζωή στο κουκούλι της άρχουσας τάξης και του Κολωνακίου, εκμεταλευόμενοι υψηλές γνωριμίες προκειμένου να παίρνουν τη μία θέση μετά την άλλη.

Γιατί άραγε οι θιασώτες της πολυπολιτισμικότητας δε δοκιμάζουν να στείλουν και τα παιδιά τους στο ίδιο σχολείο με "ρομά", ή έστω σε ένα δημόσιο σχολείο, παρά τα στέλνουν στο Αμερικανικό Κολέγιο για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα ΙΒ;

Η Δραγώνα και οι υπόλοιπες αίγες-μαθήτριες της Μάγκυ πιπιλίζουν συνέχεια το σύνθημα για «ευκαιρίες μάθησης σε όλα τα παιδιά των μεταναστών», όμως για το αν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης τα παιδιά των ιθαγενών δε δείχνουν ιδιαίτερα πρόθυμες να μιλήσουν..

.

Μπαρόζο ....(κλαυσίγελως....)


Γιατί δακρύζει (ωραίο θέατρο...μπράβο μεγάλε) από τα γέλια ο κύριος Μπαρόζο?




Image and video hosting by TinyPic

Γιατί προσπαθεί να διακωμωδήσει (με τον άθλιο αυτό τρόπο) τον ευρωβουλευτή Nigel Farage ,που λέει ,για μια ακόμα φορά, τη μαύρη αλήθεια !?!?!





ΠΗΓΗ >> amvrakia


Μπαρόζο ....(κλαυσίγελως....)


Γιατί δακρύζει (ωραίο θέατρο...μπράβο μεγάλε) από τα γέλια ο κύριος Μπαρόζο?




Image and video hosting by TinyPic

Γιατί προσπαθεί να διακωμωδήσει (με τον άθλιο αυτό τρόπο) τον ευρωβουλευτή Nigel Farage ,που λέει ,για μια ακόμα φορά, τη μαύρη αλήθεια !?!?!





ΠΗΓΗ >> amvrakia


EUROSTAT: 8,3% οι νόμιμοι ξένοι υπήκοοι στην Ελλάδα


"..Οι ξένοι υπήκοοι που διαμένουν στην Ελλάδα ήταν 929.500 την 1η Ιανουαρίου 2009, ήτοι το 8,3% του πληθυσμού της χώρας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας, Eurostat, που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Ειδικότερα, από τους 929.500 ξένους υπηκόους, οι 161.600 προέρχονται από χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ οι 767.900 προέρχονται από τρίτες χώρες. Βέβαια δεν περιλαμβάνονται οι λαθρομετανάστες που δεν καταμετρήθηκαν και υπολογίζονται σε τουλάχιστον 500.000 ακόμα...."

ΠΗΓΗ >> DefenceNet

EUROSTAT: 8,3% οι νόμιμοι ξένοι υπήκοοι στην Ελλάδα


"..Οι ξένοι υπήκοοι που διαμένουν στην Ελλάδα ήταν 929.500 την 1η Ιανουαρίου 2009, ήτοι το 8,3% του πληθυσμού της χώρας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας, Eurostat, που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Ειδικότερα, από τους 929.500 ξένους υπηκόους, οι 161.600 προέρχονται από χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ οι 767.900 προέρχονται από τρίτες χώρες. Βέβαια δεν περιλαμβάνονται οι λαθρομετανάστες που δεν καταμετρήθηκαν και υπολογίζονται σε τουλάχιστον 500.000 ακόμα...."

ΠΗΓΗ >> DefenceNet

Μικρό ημερολόγιο ευελιξίας...



ΤΑ ΝΕΑ - ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ 8 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2009
(Δώστε βάση στα υπογραμμισμένα - τονισμένα)



23/12/2009 - Παπανδρέου στη βουλή :

«αλλάξαμε το κυβερνητικό σχήμα, το κάναμε ευέλικτο, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός σύγχρονου κράτους.»


7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2010 - Το νέο υπουργικό συμβούλιο έχει 49 πρόσωπα...

......έτσι καταλήξαμε στο πόκερ...

να και ΤΑ ΝΕΑ
- ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ 7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2010


Αφού το είχατε έτοιμο το πρωτοσέλιδο από τις 8 Ιανουαρίου 2009....Αλλαγή του 43 σε 49 ...άντε και 3-4 φωτογραφίες....Έτοιμο!!!
Τι το παιδεύετε (άσκοπα) το πράμα ,με τις τράπουλες???

ΚΙΝΗΤΡΟ >> kolotoubes

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More