This is default featured post 1 title

FUCK YOU

This is default featured post 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Το κρυφό διαπραγματευτικό χαρτί της Ελλάδας (για την επαναδιαπραγμάτευση του κρατικού χρέους)


Απόσπασμα από το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Πάνου Παναγιώτου ( διευθυντή ΕΚΤΑ – 3FVIP.com) στο analitis.com

".....Σύμφωνα με συμπεράσματα από ειδική έρευνα για το ελληνικό χρέος, που πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή μεγάλης δικηγορικής εταιρίας της Νέας Υόρκης και ενός καθηγητή από τη νομική σχολή αμερικανικού πανεπιστημίου, η ‘ελληνική κρίση χρέους είναι ιδιάζουσα με έναν τρόπο που δίνει στην Ελλάδα ορισμένα εξαιρετικά και σπάνια νομικά πλεονεκτήματα’. Επίσης, σύμφωνα με στοιχεία από έρευνα του πανεπιστημίου Harvard για την επαναδιαπραγμάτευση κρατικού χρέους, όταν συντρέχουν ορισμένες προϋποθέσεις, όπως στην περίπτωση της Ελλάδας, υπάρχει ένας δρόμος που εξυπηρετεί στο μέγιστο εφικτό βαθμό τόσο τη δανειολήπτρια χώρα όσο και τους δανειστές της...."

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ >>> analitis

Το κρυφό διαπραγματευτικό χαρτί της Ελλάδας (για την επαναδιαπραγμάτευση του κρατικού χρέους)


Απόσπασμα από το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Πάνου Παναγιώτου ( διευθυντή ΕΚΤΑ – 3FVIP.com) στο analitis.com

".....Σύμφωνα με συμπεράσματα από ειδική έρευνα για το ελληνικό χρέος, που πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή μεγάλης δικηγορικής εταιρίας της Νέας Υόρκης και ενός καθηγητή από τη νομική σχολή αμερικανικού πανεπιστημίου, η ‘ελληνική κρίση χρέους είναι ιδιάζουσα με έναν τρόπο που δίνει στην Ελλάδα ορισμένα εξαιρετικά και σπάνια νομικά πλεονεκτήματα’. Επίσης, σύμφωνα με στοιχεία από έρευνα του πανεπιστημίου Harvard για την επαναδιαπραγμάτευση κρατικού χρέους, όταν συντρέχουν ορισμένες προϋποθέσεις, όπως στην περίπτωση της Ελλάδας, υπάρχει ένας δρόμος που εξυπηρετεί στο μέγιστο εφικτό βαθμό τόσο τη δανειολήπτρια χώρα όσο και τους δανειστές της...."

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ >>> analitis

Κάτω το ΑΕΠ, πάνω ο πλούτος! (και οι λογικοί συνειρμοί επ'αυτού)


Απόσπασμα από άρθρο του Δελαστίκ (Έθνος 5/7/2010)

"....Μειώθηκε το παγκόσμιο ΑΕΠ το 2009 κατά 2% και μάλιστα στη Γερμανία, τη Βρετανία και την Ιαπωνία η πτώση ξεπέρασε το 5%. Πώς γίνεται όμως, ενώ ολόκληρος ο κόσμος φτωχαίνει, την ίδια χρονιά η περιουσία των εκατομμυριούχων να αυξάνεται κατά 19% σε απόλυτα μεγέθη;

Μόνο μέσω μιας ανακατανομής του κοινωνικού πλούτου σε τεράστια κλίμακα.

Σε απλά ελληνικά δηλαδή οι κυβερνήσεις πήραν τρισεκατομμύρια δολάρια από τους φτωχούς και μέσω των μέτρων που εφάρμοσαν τα έδωσαν στους πλούσιους!

Τώρα λοιπόν που οι πλούσιοι αύξησαν τις περιουσίες τους,
οι κυβερνήσεις εξαπέλυσαν το 2010 πανευρωπαϊκή επίθεση λεηλασίας μισθών και συντάξεων για να μαζέψουν τα λεφτά που έδωσαν στους πλούσιους...."

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ >>> wwwaristofanis


Κάτω το ΑΕΠ, πάνω ο πλούτος! (και οι λογικοί συνειρμοί επ'αυτού)


Απόσπασμα από άρθρο του Δελαστίκ (Έθνος 5/7/2010)

"....Μειώθηκε το παγκόσμιο ΑΕΠ το 2009 κατά 2% και μάλιστα στη Γερμανία, τη Βρετανία και την Ιαπωνία η πτώση ξεπέρασε το 5%. Πώς γίνεται όμως, ενώ ολόκληρος ο κόσμος φτωχαίνει, την ίδια χρονιά η περιουσία των εκατομμυριούχων να αυξάνεται κατά 19% σε απόλυτα μεγέθη;

Μόνο μέσω μιας ανακατανομής του κοινωνικού πλούτου σε τεράστια κλίμακα.

Σε απλά ελληνικά δηλαδή οι κυβερνήσεις πήραν τρισεκατομμύρια δολάρια από τους φτωχούς και μέσω των μέτρων που εφάρμοσαν τα έδωσαν στους πλούσιους!

Τώρα λοιπόν που οι πλούσιοι αύξησαν τις περιουσίες τους,
οι κυβερνήσεις εξαπέλυσαν το 2010 πανευρωπαϊκή επίθεση λεηλασίας μισθών και συντάξεων για να μαζέψουν τα λεφτά που έδωσαν στους πλούσιους...."

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ >>> wwwaristofanis


Εκδοροσφαγείον "Η σωτηρία της πατρίδος"


Σχολιασμός της επικαιρότητας από τον απίστευτο Ιωάννου

Εκδοροσφαγείον "Η σωτηρία της πατρίδος"


Σχολιασμός της επικαιρότητας από τον απίστευτο Ιωάννου

ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ....


Αφορμή για την ανάρτηση αυτή είναι ένα άρθρο που διάβασα στο sxoliastesxwrissynora

Να πάρω ή να μην πάρω στο παιδί μου κατοικίδιο;

ΟΧΙ !!!!

ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ :

* Το κατοικίδιο δεν είναι κονσόλα gameboy,xbox,wiiplaystation κλπ
* Το κατοικίδιο έχει ψυχή και χρειάζεται συντροφικότητα.
* Το κατοικίδιο έχει διάφορες φυσικές ανάγκες !! Ναι...Πρέπει να τρώει,να πίνει νερό,να ουρεί,να αφοδεύει,να πηγαίνει βόλτα,να κάνει παρέα με τους "ομοίους" του, κλπ
* Το κατοικίδιο πρέπει στειρωθεί για μην τροφοδοτήσει με αδέσποτα το δρόμο (προκαλώντας "οργισμένες" στρατιές "ανθρώπων" - αυτόκλητων "ρυθμιστών" με φόλες ανα χείρας....)
* Η φροντίδα του κατοικίδιου θα "βαρύνει" εσένα το γονέα ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ που θεωρεί το κατοικίδιο "παιχνίδι"
* Έχεις υποχρέωση να δώσεις "παδεία" στο παιδί σου ώστε να αναλάβει αυτό σιγά-σιγά τη φροντίδα του κατοικιδίου.

ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ , ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΝΤΑΣ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟΥ, ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ "ΧΟΡΗΓΟΣ" - "ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ" ΑΔΕΣΠΟΤΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...

Να με συγχωρέσετε για τη σκληρότητα της φωτογραφίας,αλλά κοιτάξτε κατάματα το έργο των αυτόκλητων ελλήνων που βγάζουν τον τσαμπουκά τους πάνω στα αδέσποτα....

ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ....


Αφορμή για την ανάρτηση αυτή είναι ένα άρθρο που διάβασα στο sxoliastesxwrissynora

Να πάρω ή να μην πάρω στο παιδί μου κατοικίδιο;

ΟΧΙ !!!!

ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ :

* Το κατοικίδιο δεν είναι κονσόλα gameboy,xbox,wiiplaystation κλπ
* Το κατοικίδιο έχει ψυχή και χρειάζεται συντροφικότητα.
* Το κατοικίδιο έχει διάφορες φυσικές ανάγκες !! Ναι...Πρέπει να τρώει,να πίνει νερό,να ουρεί,να αφοδεύει,να πηγαίνει βόλτα,να κάνει παρέα με τους "ομοίους" του, κλπ
* Το κατοικίδιο πρέπει στειρωθεί για μην τροφοδοτήσει με αδέσποτα το δρόμο (προκαλώντας "οργισμένες" στρατιές "ανθρώπων" - αυτόκλητων "ρυθμιστών" με φόλες ανα χείρας....)
* Η φροντίδα του κατοικίδιου θα "βαρύνει" εσένα το γονέα ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ που θεωρεί το κατοικίδιο "παιχνίδι"
* Έχεις υποχρέωση να δώσεις "παδεία" στο παιδί σου ώστε να αναλάβει αυτό σιγά-σιγά τη φροντίδα του κατοικιδίου.

ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ , ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΝΤΑΣ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟΥ, ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ "ΧΟΡΗΓΟΣ" - "ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ" ΑΔΕΣΠΟΤΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...

Να με συγχωρέσετε για τη σκληρότητα της φωτογραφίας,αλλά κοιτάξτε κατάματα το έργο των αυτόκλητων ελλήνων που βγάζουν τον τσαμπουκά τους πάνω στα αδέσποτα....

Αντί Άρθρου....



ΕΘΕΑΘΗ ΣΤΟ >>> sxoliastesxwrissynora


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More