This is default featured post 1 title

FUCK YOU

This is default featured post 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Συμόρφωση - Παραμόρφωση - Διαμόρφωση (ΟΧΙ .ΟΧΙ,ΟΧΙ,ΜΟΡΦΩΣΗ!)


"..εκχωρούμε στο κάθε άθλιο κατακάθι της κοινωνίας το δικαίωμα να διαμορφώνει το πολιτικό προσωπικό της..Πράγµα που σηµαίνει ότι του εκχωρούµε τη δυνατότητα να το εκβιάζει. Και η ιδέα µιας κοινωνίας εκβιαστών και εκβιαζοµένων µού είναι ανυπόφορη.
Την εποχή που ο κάθε απατεώνας µπορεί να συκοφαντήσει ανωνύµως τον οιονδήποτε, ουδόλως µε ενδιαφέρει πώς φαίνεται ο ένας ή ο άλλος πολιτικός. Μου αρκεί να είναι τίµιοι"
Ιωάννης Πρετεντέρης (21 Μαίου 2010)

Πηγή>>> perdika-thesprotias,troktiko,tanea


Ναι λοιπόν!!Χρειαζόμαστε προστασία.

Οι άνθρωποι δε μπορούν να έχουν κριτική σκέψη.
Οι άνθρωποι δε μπορούν
να διαβάσουν 3 ή 5 ή 10 άρθρθρα στο ίντερνετ και να εξάγουν ασφαλή συμπεράσματα για το τι είναι αλήθεια ή ψέμα.
Οι άνθρωποι δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα να διευρύνουν τους ορίζοντες της γνώσης τους (έστω κι αν πέφτουν σε πλάνες μερικές φορές).
Οι άνθρωποι δεν έχουν το δικαίωμα να διαδράσουν ...
Οι άνθρωποι έχουν πολύ χαμηλό επίπεδο νοημοσύνης για να βγάλουν συμπεράσματα για το ποιός είναι εκβιαστής και ποιός εκβιαζόμενος.... Οι άνθρωποι που δημιουργικά - τις περισσότερες φορές - (ποτέ δεν υπήρξαμε ούτε θα γίνουμε κοινωνία αγγέλων) γράφουν σε ένα blog,θα πρέπει να αποκτήσουν ονοματεπώνυμο,για να μπορεί ο οποιοσδήποτε έχει πολλά χρήματα να επικοινωνεί εύκολα μαζί τους και να τους χρηματίζει,δένοντας έτσι για μια ακόμα φορά την πληροφόρηση πίσω από άρματα της επιλογής του.
Γενικώς,οι άνθρωποι είναι ανίκανοι να διαχειριστούν από μόνοι τους όλη αυτή την πρωτόγνωρη πληροφόρηση..


Γι'
αυτό λοιπόν.....

...ΟΛΟΙ οι κακόμοιροι άνθρωποι θα πρέπει να εκχωρήσουν το αποκλειστικό δικαίωμα συλλογής και φιλτραρίσματος γνώσης και πληροφοριών στον κο Πρετεντέρη ,μπας και σωθούν από την παραπληροφόρηση χωρίς να κουράζονται να ψάχνουν,να διασταυρώνουν και να βασανίζονται για να εξάγουν συμπεράσματα μέσα από αυτή την καταραμένη ζούγκλα που λέγεται INTERNET!!!!

Συμόρφωση - Παραμόρφωση - Διαμόρφωση

ΟΧΙ ΜΟΡΦΩΣΗ!!

Συμόρφωση - Παραμόρφωση - Διαμόρφωση (ΟΧΙ .ΟΧΙ,ΟΧΙ,ΜΟΡΦΩΣΗ!)


"..εκχωρούμε στο κάθε άθλιο κατακάθι της κοινωνίας το δικαίωμα να διαμορφώνει το πολιτικό προσωπικό της..Πράγµα που σηµαίνει ότι του εκχωρούµε τη δυνατότητα να το εκβιάζει. Και η ιδέα µιας κοινωνίας εκβιαστών και εκβιαζοµένων µού είναι ανυπόφορη.
Την εποχή που ο κάθε απατεώνας µπορεί να συκοφαντήσει ανωνύµως τον οιονδήποτε, ουδόλως µε ενδιαφέρει πώς φαίνεται ο ένας ή ο άλλος πολιτικός. Μου αρκεί να είναι τίµιοι"
Ιωάννης Πρετεντέρης (21 Μαίου 2010)

Πηγή>>> perdika-thesprotias,troktiko,tanea


Ναι λοιπόν!!Χρειαζόμαστε προστασία.

Οι άνθρωποι δε μπορούν να έχουν κριτική σκέψη.
Οι άνθρωποι δε μπορούν
να διαβάσουν 3 ή 5 ή 10 άρθρθρα στο ίντερνετ και να εξάγουν ασφαλή συμπεράσματα για το τι είναι αλήθεια ή ψέμα.
Οι άνθρωποι δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα να διευρύνουν τους ορίζοντες της γνώσης τους (έστω κι αν πέφτουν σε πλάνες μερικές φορές).
Οι άνθρωποι δεν έχουν το δικαίωμα να διαδράσουν ...
Οι άνθρωποι έχουν πολύ χαμηλό επίπεδο νοημοσύνης για να βγάλουν συμπεράσματα για το ποιός είναι εκβιαστής και ποιός εκβιαζόμενος.... Οι άνθρωποι που δημιουργικά - τις περισσότερες φορές - (ποτέ δεν υπήρξαμε ούτε θα γίνουμε κοινωνία αγγέλων) γράφουν σε ένα blog,θα πρέπει να αποκτήσουν ονοματεπώνυμο,για να μπορεί ο οποιοσδήποτε έχει πολλά χρήματα να επικοινωνεί εύκολα μαζί τους και να τους χρηματίζει,δένοντας έτσι για μια ακόμα φορά την πληροφόρηση πίσω από άρματα της επιλογής του.
Γενικώς,οι άνθρωποι είναι ανίκανοι να διαχειριστούν από μόνοι τους όλη αυτή την πρωτόγνωρη πληροφόρηση..


Γι'
αυτό λοιπόν.....

...ΟΛΟΙ οι κακόμοιροι άνθρωποι θα πρέπει να εκχωρήσουν το αποκλειστικό δικαίωμα συλλογής και φιλτραρίσματος γνώσης και πληροφοριών στον κο Πρετεντέρη ,μπας και σωθούν από την παραπληροφόρηση χωρίς να κουράζονται να ψάχνουν,να διασταυρώνουν και να βασανίζονται για να εξάγουν συμπεράσματα μέσα από αυτή την καταραμένη ζούγκλα που λέγεται INTERNET!!!!

Συμόρφωση - Παραμόρφωση - Διαμόρφωση

ΟΧΙ ΜΟΡΦΩΣΗ!!

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

OXI ! ΝΑΙ! OXI ! ΝΑΙ! OXI ! ΝΑΙ! OXI ! ΝΑΙ! OXI ! ΝΑΙ!

Από παιδί μου έλεγαν να είμαι ευγενική. Και ήμουν. Πάντα έλεγα "ΝΑΙ" σε ό,τι μου ζητούσαν. Από το να πάω στο μπακάλικο να αγοράσω πελτέ μέχρι να φτιάξω βέργα από μουριά στον δάσκαλο για να μας τσακίζει τα χέρια. Πάντα "ΝΑΙ". Δεν έφερνα αντίρρηση ποτέ σε τίποτε και σε κανέναν. Μέχρι που κάποια στιγμή το "ΝΑΙ" έγινε ένα έμβρυο μέσα μου που αντί να με ανοίγει προς τα έξω με έτρωγε μέχρι το σημείο που εξαφανίσθηκα εγώ. Και εκεί έγινε η επανάσταση της επιβίωσης της ψυχής. Και εκεί έδωσα έναν όρκο: Ακόμη κι αν μου προσφέρουν τον κόσμο στο πιάτο εγώ θα πω "ΟΧΙ". Το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Είχα μπει πια στον κατάλογο της μειοψηφίας συνειδητοποιώντας ότι οι Οχιές ποτέ δεν ζούνε σε αγέλες.

ΠΗΓΕΣ >>> liston,ΟΧΙΑ


OXI ! ΝΑΙ! OXI ! ΝΑΙ! OXI ! ΝΑΙ! OXI ! ΝΑΙ! OXI ! ΝΑΙ!

Από παιδί μου έλεγαν να είμαι ευγενική. Και ήμουν. Πάντα έλεγα "ΝΑΙ" σε ό,τι μου ζητούσαν. Από το να πάω στο μπακάλικο να αγοράσω πελτέ μέχρι να φτιάξω βέργα από μουριά στον δάσκαλο για να μας τσακίζει τα χέρια. Πάντα "ΝΑΙ". Δεν έφερνα αντίρρηση ποτέ σε τίποτε και σε κανέναν. Μέχρι που κάποια στιγμή το "ΝΑΙ" έγινε ένα έμβρυο μέσα μου που αντί να με ανοίγει προς τα έξω με έτρωγε μέχρι το σημείο που εξαφανίσθηκα εγώ. Και εκεί έγινε η επανάσταση της επιβίωσης της ψυχής. Και εκεί έδωσα έναν όρκο: Ακόμη κι αν μου προσφέρουν τον κόσμο στο πιάτο εγώ θα πω "ΟΧΙ". Το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Είχα μπει πια στον κατάλογο της μειοψηφίας συνειδητοποιώντας ότι οι Οχιές ποτέ δεν ζούνε σε αγέλες.

ΠΗΓΕΣ >>> liston,ΟΧΙΑ


Πρωτότυπη διαμαρτυρία....

Γέμισαν 35 καρότσια και μετά τα εγκατέλειψαν!!
Ο χώρος μπροστά στα ταμεία γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Κατερίνης φράκαρε από δεκάδες «ορφανά» καρότσια, γεμάτα με προϊόντα. Οι ταμίες και οι υπεύθυνοι του καταστήματος κοιτούσαν έκπληκτοι τους 35 και πλέον πελάτες να τα παρατούν εκεί και να αποχωρούν ομαδικά, δηλώνοντας πως δεν έχουν τα χρήματα για να πληρώσουν αυτά που ήθελαν να αγοράσουν.
Η ενέργεια ήταν οργανωμένη, από μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Πιερίας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις ακριβές τιμές των προϊόντων. Είχε τίτλο «Αφήστε τα στο Ταμείο» και σχεδιάζεται να μεταφερθεί και σε άλλες πόλεις στο επόμενο διάστημα. «Γεμίστε τα καρότσια σας με ό,τι τραβάει η ψυχή σας. Βάλτε μέσα όλα τα προϊόντα εκείνα τα οποία θα αγοράζατε αν είχατε μισθό golden boy, και όταν φτάσετε στο ταμείο, ζητήστε ευγενικά συγνώμη που δεν μπορείτε να τα πληρώσετε», αναφέρει το προπαγανδιστικό υλικό της ομάδας που μοιράστηκε στην πόλη.
Στο σούπερ μάρκετ επικράτησε πανικός. Κάθιδρη η υπεύθυνη του καταστήματος, αφού πήρε οδηγίες από τα κεντρικά της Αθήνας, κάλεσε την αστυνομία, η οποία έφτασε λίγα λεπτά αργότερα. «Δεν κλέψαμε κανέναν, ούτε φοράμε κουκούλες, ούτε κρατάμε όπλα. Οπως μπαίνεις σε ένα κατάστημα ρούχων και μετά από πρόβα δύο ωρών δεν αγοράζεις κανένα από τα οχτώ πουκάμισα που δοκίμασες, έτσι κάναμε κι εμείς», είπαν στους -επίσης έκπληκτους- αστυνομικούς και αφού δόθηκαν αμοιβαίες εξηγήσεις, το θέμα έληξε.
«Αντιδρούμε»«Στείλαμε το μήνυμα ότι δεν είμαστε φοβισμένοι και αντιδρούμε. Μας κατεβάζουν το εισόδημα, μας ανεβάζουν τους φόρους και οι τιμές είναι στα ύψη. Το ίδιο προϊόν εδώ πωλείται 40% ακριβότερα από τη Γερμανία», είπε στο «Εθνος» ο εκπρόσωπος της εθελοντικής ομάδας, Η. Τσολακίδης. «Ζητούμε συγνώμη από τους υπαλλήλους που ταλαιπωρήθηκαν όπως ταλαιπωρείται όλος ο κόσμος σε μια πορεία, ή σε μια απεργία», προσέθεσε.
Παρόμοιες ακτιβιστικές ενέργειες είναι συνηθισμένες στην Ευρώπη. Στο Βερολίνο έγινε πέρυσι η δίκη μελών καταναλωτικής οργάνωσης που έκαναν το ίδιο και μηνύθηκαν από τους υπευθύνους του σούπερ μάρκετ. Η ετυμηγορία του δικαστηρίου δικαίωσε τους καταναλωτές.
Β. Ιγνατιάδης.... ethnos.gr

ΠΗΓΗ >>> ostria

Πρωτότυπη διαμαρτυρία....

Γέμισαν 35 καρότσια και μετά τα εγκατέλειψαν!!
Ο χώρος μπροστά στα ταμεία γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Κατερίνης φράκαρε από δεκάδες «ορφανά» καρότσια, γεμάτα με προϊόντα. Οι ταμίες και οι υπεύθυνοι του καταστήματος κοιτούσαν έκπληκτοι τους 35 και πλέον πελάτες να τα παρατούν εκεί και να αποχωρούν ομαδικά, δηλώνοντας πως δεν έχουν τα χρήματα για να πληρώσουν αυτά που ήθελαν να αγοράσουν.
Η ενέργεια ήταν οργανωμένη, από μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Πιερίας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις ακριβές τιμές των προϊόντων. Είχε τίτλο «Αφήστε τα στο Ταμείο» και σχεδιάζεται να μεταφερθεί και σε άλλες πόλεις στο επόμενο διάστημα. «Γεμίστε τα καρότσια σας με ό,τι τραβάει η ψυχή σας. Βάλτε μέσα όλα τα προϊόντα εκείνα τα οποία θα αγοράζατε αν είχατε μισθό golden boy, και όταν φτάσετε στο ταμείο, ζητήστε ευγενικά συγνώμη που δεν μπορείτε να τα πληρώσετε», αναφέρει το προπαγανδιστικό υλικό της ομάδας που μοιράστηκε στην πόλη.
Στο σούπερ μάρκετ επικράτησε πανικός. Κάθιδρη η υπεύθυνη του καταστήματος, αφού πήρε οδηγίες από τα κεντρικά της Αθήνας, κάλεσε την αστυνομία, η οποία έφτασε λίγα λεπτά αργότερα. «Δεν κλέψαμε κανέναν, ούτε φοράμε κουκούλες, ούτε κρατάμε όπλα. Οπως μπαίνεις σε ένα κατάστημα ρούχων και μετά από πρόβα δύο ωρών δεν αγοράζεις κανένα από τα οχτώ πουκάμισα που δοκίμασες, έτσι κάναμε κι εμείς», είπαν στους -επίσης έκπληκτους- αστυνομικούς και αφού δόθηκαν αμοιβαίες εξηγήσεις, το θέμα έληξε.
«Αντιδρούμε»«Στείλαμε το μήνυμα ότι δεν είμαστε φοβισμένοι και αντιδρούμε. Μας κατεβάζουν το εισόδημα, μας ανεβάζουν τους φόρους και οι τιμές είναι στα ύψη. Το ίδιο προϊόν εδώ πωλείται 40% ακριβότερα από τη Γερμανία», είπε στο «Εθνος» ο εκπρόσωπος της εθελοντικής ομάδας, Η. Τσολακίδης. «Ζητούμε συγνώμη από τους υπαλλήλους που ταλαιπωρήθηκαν όπως ταλαιπωρείται όλος ο κόσμος σε μια πορεία, ή σε μια απεργία», προσέθεσε.
Παρόμοιες ακτιβιστικές ενέργειες είναι συνηθισμένες στην Ευρώπη. Στο Βερολίνο έγινε πέρυσι η δίκη μελών καταναλωτικής οργάνωσης που έκαναν το ίδιο και μηνύθηκαν από τους υπευθύνους του σούπερ μάρκετ. Η ετυμηγορία του δικαστηρίου δικαίωσε τους καταναλωτές.
Β. Ιγνατιάδης.... ethnos.gr

ΠΗΓΗ >>> ostria

Πώς κατασκευάζονται οι κρίσεις - (Μέσα από μια πολύ απλή ιστοριούλα)

ΜΙΑ ΕΚΔΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΟΙ "ΦΟΥΣΚΕΣ" (Υπάρχουν κι άλλες εκδοχές βεβαίως)...

“Η ΧΑΪΝΤΙ είναι ιδιοκτήτρια ενός μπαρ στο Βερολίνο. Προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της αποφασίζει να επιτρέψει στους πιστούς της πελάτες -οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι άνεργοι αλκοολικοί- να πίνουν όσο θέλουν τώρα και να πληρώνουν αργότερα. Όποτε έχουν και όπως μπορούν. Η ίδια καταγράφει λεπτομερώς όλα τα ποτά που καταναλώνονται σε λογιστικά βιβλία και έτσι, με αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά, χορηγεί δάνεια στους πελάτες της.

ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ πολύ γρήγορα αυτό το «σύστημα της Χάιντι » (που στα ελληνικά θα τη λέγαμε Χάιδω!), και πολύς κόσμος αρχίζει να πλημμυρίζει το ωραίο της μπαράκι. Εκμεταλλευόμενη την ελευθερία που νιώθουν οι πελάτες, τώρα που εκείνη τους απάλλαξε από το βάρος της άμεσης πληρωμής, η Χάιντι αυξάνει τις τιμές του κρασιού και της μπύρας, που είναι τα ποτά που καταναλώνονται περισσότερο. Ο όγκος των πωλήσεών της, βεβαίως, αυξάνεται θεαματικά.

ΕΝΑΣ νέος και δυναμικός σύμβουλος πελατών σε μια τοπική τράπεζα, αναγνωρίζει ως μελλοντικά πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης το ποσό που θα προκύψει από την αποπληρωμή της πίστωσης που παίρνουν οι πελάτες και αυξάνει το δανειοληπτικό όριο της Χάιντι. Δεν έχει, ο τραπεζικός σύμβουλος, κανέναν λόγο ανησυχίας, καθ’ ότι υπάρχουν ως εγγύηση τα ίδια τα χρέη των αλκοολικών. Στα κεντρικά γραφεία της τράπεζας, ειδικοί τραπεζικοί μετατρέπουν αυτό το περιουσιακό στοιχείο σε τραπεζικά προϊόντα με τις ονομασίες «Πιοτ-ομόλογα», «Αλκ-ομόλογα» και «Εμετ-ομόλογα». Αυτά τα προϊόντα εμπορεύονται κατόπιν στις παγκόσμιες αγορές. Κανείς δεν ξέρει πραγματικά τι σημαίνουν αυτές οι… περίεργες ονομασίες των ομολόγων και πώς αυτά είναι εγγυημένα. Ομως, καθώς οι τιμές τους αυξάνονται διαρκώς, μεγαλώνει η ζήτησή τους και γίνονται μπεστ-σέλερ τραπεζικά προϊόντα.

ΜΙΑ μέρα, παρ’ όλο που οι τιμές συνεχώς ανεβαίνουν, ένα στέλεχος της τράπεζας, με ειδικότητα σε θέματα «μάνατζμεντ ρίσκου», αποφασίζει και η απόφασή του γίνεται δεκτή, ότι ήρθε καιρός, σιγά-σιγά, η τράπεζα να αρχίσει να απαιτεί την αποπληρωμή των χρεών που συσσωρεύτηκαν από τους πότες στο μπαρ της Χάιντι.

Όμως, οι αλκοολικοί άνεργοι αδυνατούν, βεβαίως, να αποπληρώσουν τα δάνειά τους, αφού είναι άνεργοι οι άνθρωποι, κάτι που δεν έκρυψαν ποτέ, ούτε από τη Χάιντι, ούτε από τους τραπεζίτες. Ταυτόχρονα και ως συνέπεια αυτού, η Χάιντι δεν μπορεί να είναι συνεπής προς τις δανειοληπτικές της υποχρεώσεις και κηρύττει χρεοκοπία.

ΤΟ «Ποτ-ομόλογο» και το «Αλκ-ομόλογο» χάνουν το 95% της αξίας τους. Το «Εμετ-ομόλογο» πάει λίγο καλύτερα και πέφτει μόνον κατά 80%. Οι προμηθευτές του μπαρ της Χάιντι είχαν δώσει στην πελάτισσά τους, τον καιρό που όλα ήταν καλά κι ωραία, πολύ ελαστικούς όρους για την αποπληρωμή των χρεών της προς αυτούς, αλλά έχοντας επενδύσει και οι ίδιοι σε αυτά τα τραπεζικά ομόλογα, είναι τώρα μπροστά σε μια νέα, διαφορετική κατάσταση. Ο προμηθευτής των κρασιών χρεοκοπεί και εκείνος που της πουλούσε μπύρες εξαγοράζεται από έναν ανταγωνιστή του. Η τράπεζα, έπειτα από μαραθώνιες και δραματικές διαβουλεύσεις όλων των πολιτικών κομμάτων, σώζεται με γενναία χρηματική ένεση από το κράτος, το οποίο αποφασίζεται να βρει τους πόρους αυτούς από έναν καινούργιο φόρο, που θα βαραίνει μόνον εκείνους που δεν καταναλώνουν αλκοόλ.”

ΠΗΓΗ >>>sxoliastesxwrissynora

Πώς κατασκευάζονται οι κρίσεις - (Μέσα από μια πολύ απλή ιστοριούλα)

ΜΙΑ ΕΚΔΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΟΙ "ΦΟΥΣΚΕΣ" (Υπάρχουν κι άλλες εκδοχές βεβαίως)...

“Η ΧΑΪΝΤΙ είναι ιδιοκτήτρια ενός μπαρ στο Βερολίνο. Προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της αποφασίζει να επιτρέψει στους πιστούς της πελάτες -οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι άνεργοι αλκοολικοί- να πίνουν όσο θέλουν τώρα και να πληρώνουν αργότερα. Όποτε έχουν και όπως μπορούν. Η ίδια καταγράφει λεπτομερώς όλα τα ποτά που καταναλώνονται σε λογιστικά βιβλία και έτσι, με αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά, χορηγεί δάνεια στους πελάτες της.

ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ πολύ γρήγορα αυτό το «σύστημα της Χάιντι » (που στα ελληνικά θα τη λέγαμε Χάιδω!), και πολύς κόσμος αρχίζει να πλημμυρίζει το ωραίο της μπαράκι. Εκμεταλλευόμενη την ελευθερία που νιώθουν οι πελάτες, τώρα που εκείνη τους απάλλαξε από το βάρος της άμεσης πληρωμής, η Χάιντι αυξάνει τις τιμές του κρασιού και της μπύρας, που είναι τα ποτά που καταναλώνονται περισσότερο. Ο όγκος των πωλήσεών της, βεβαίως, αυξάνεται θεαματικά.

ΕΝΑΣ νέος και δυναμικός σύμβουλος πελατών σε μια τοπική τράπεζα, αναγνωρίζει ως μελλοντικά πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης το ποσό που θα προκύψει από την αποπληρωμή της πίστωσης που παίρνουν οι πελάτες και αυξάνει το δανειοληπτικό όριο της Χάιντι. Δεν έχει, ο τραπεζικός σύμβουλος, κανέναν λόγο ανησυχίας, καθ’ ότι υπάρχουν ως εγγύηση τα ίδια τα χρέη των αλκοολικών. Στα κεντρικά γραφεία της τράπεζας, ειδικοί τραπεζικοί μετατρέπουν αυτό το περιουσιακό στοιχείο σε τραπεζικά προϊόντα με τις ονομασίες «Πιοτ-ομόλογα», «Αλκ-ομόλογα» και «Εμετ-ομόλογα». Αυτά τα προϊόντα εμπορεύονται κατόπιν στις παγκόσμιες αγορές. Κανείς δεν ξέρει πραγματικά τι σημαίνουν αυτές οι… περίεργες ονομασίες των ομολόγων και πώς αυτά είναι εγγυημένα. Ομως, καθώς οι τιμές τους αυξάνονται διαρκώς, μεγαλώνει η ζήτησή τους και γίνονται μπεστ-σέλερ τραπεζικά προϊόντα.

ΜΙΑ μέρα, παρ’ όλο που οι τιμές συνεχώς ανεβαίνουν, ένα στέλεχος της τράπεζας, με ειδικότητα σε θέματα «μάνατζμεντ ρίσκου», αποφασίζει και η απόφασή του γίνεται δεκτή, ότι ήρθε καιρός, σιγά-σιγά, η τράπεζα να αρχίσει να απαιτεί την αποπληρωμή των χρεών που συσσωρεύτηκαν από τους πότες στο μπαρ της Χάιντι.

Όμως, οι αλκοολικοί άνεργοι αδυνατούν, βεβαίως, να αποπληρώσουν τα δάνειά τους, αφού είναι άνεργοι οι άνθρωποι, κάτι που δεν έκρυψαν ποτέ, ούτε από τη Χάιντι, ούτε από τους τραπεζίτες. Ταυτόχρονα και ως συνέπεια αυτού, η Χάιντι δεν μπορεί να είναι συνεπής προς τις δανειοληπτικές της υποχρεώσεις και κηρύττει χρεοκοπία.

ΤΟ «Ποτ-ομόλογο» και το «Αλκ-ομόλογο» χάνουν το 95% της αξίας τους. Το «Εμετ-ομόλογο» πάει λίγο καλύτερα και πέφτει μόνον κατά 80%. Οι προμηθευτές του μπαρ της Χάιντι είχαν δώσει στην πελάτισσά τους, τον καιρό που όλα ήταν καλά κι ωραία, πολύ ελαστικούς όρους για την αποπληρωμή των χρεών της προς αυτούς, αλλά έχοντας επενδύσει και οι ίδιοι σε αυτά τα τραπεζικά ομόλογα, είναι τώρα μπροστά σε μια νέα, διαφορετική κατάσταση. Ο προμηθευτής των κρασιών χρεοκοπεί και εκείνος που της πουλούσε μπύρες εξαγοράζεται από έναν ανταγωνιστή του. Η τράπεζα, έπειτα από μαραθώνιες και δραματικές διαβουλεύσεις όλων των πολιτικών κομμάτων, σώζεται με γενναία χρηματική ένεση από το κράτος, το οποίο αποφασίζεται να βρει τους πόρους αυτούς από έναν καινούργιο φόρο, που θα βαραίνει μόνον εκείνους που δεν καταναλώνουν αλκοόλ.”

ΠΗΓΗ >>>sxoliastesxwrissynora

O ΨOΦΙΟΣ ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΚΑΙ Η GOLDMAN SACHS

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ-ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ!

Billy went to Texas and purchased from a farmer a donkey, for the price of $100.

Ο Billy,πήγε στο Τέξας και αγόρασε από έναν αγρότη ένα γάιδαρο,έναντι του ποσού των 100 δολαρίων.

The farmer agreed to deliver the donkey the next day/
Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την άλλη μέρα.

The next day the farmer told Billy "Sorry, but I have bad news, the donkey died".
Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε: «Συγγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε» .

Billy replied: "No problem, give back my money".
Ο Billy απάντησε: «Δεν πειράζει. Δώσε μου τα λεφτά μου πίσω» .

The farmer said: "I can't return your money, because I have spent it already".
Ο αγρότης του λέει: «Δεν μπορώ να το κάνω, γιατί ήδη τα έχω ξοδέψει» .

Billy said: "OK, then give me the dead donkey".
Ο Billy είπε: «Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο» .

The farmer asked: "what are you going to do with the dead donkey?"
Ο αγρότης ρώτησε: «Τι θα τον κάνεις;»

Billy replied: "I will hold a lottery".
Ο Billy απάντησε «Θα τον βάλω σε λοταρία» .

The farmer said with a touch of irony: "There is no way you will be able to successfully pull off a lottery for a dead donkey".
Ο αγρότης του απάντησε με μια δόση ειρωνείας: «Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία το ψόφιο γάιδαρο» .

Billy replied: "Of course I can. I simply won't tell anyone that the donkey is dead".
Ο Billy απάντησε «Φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα το πω σε κανέναν ότι είναι ψόφιος» .

A month later the farmer ran into Billy and asked him: "What happened with the dead donkey?"
Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και τον ρώτησε «Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο;»

Billy replied: "I held the lottery for the donkey and sold 500 tickets at $2 each and I made a profit of $998".

Ο Billy απάντησε: «Τον έβγαλα σε λοταρία και πούλησα 500 λαχνούς, προς 2 δολάρια τον ένα και έτσι κέρδισα 998 δολάρια» .

The farmer asked "Nobody complained?"
Ο αγρότης ρώτησε «Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε;»

Billy said: "Only the guy that won the (dead) donkey complained, so I returned his $2 so he would stop complaining".
Ο Billy απαντάει «Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα δύο δολάρια» .

Billy is now working for Goldman Sachs.
Ο Billy πλέον συνεργάζεται με την Goldman Sachs…
ΠΗΓΗ>>GoodNews

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More