This is default featured post 1 title

FUCK YOU

This is default featured post 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Μέχρι ποίου σημείου μπορεί να φτάσει η ξεφτίλα....


Να το δούμε και αυτό για να γνωρίζουμε τις αντοχές των καναπεδάτων «μαλακωμένων» πολιτών.

Μέχρι ποιου σημείου μπορεί να φτάσει η ξεφτίλα τους.

Ούτε στην εποχή της οθωμανικής αυτοκρατορίας δεν υπήρξε τέτοια υποτακτικότητα. Είναι ντροπή και αίσχος να έρχονται οι θρασύτατοι επικυρίαρχοι για να ελέγξουν και μέσα από την βουλή τους δούλους τους, και μάλιστα κατά την διάρκεια της συζήτησης του … προϋπολογισμού. Χάνεται και το τελευταίο ίχνος ντροπής από αυτούς που θέλουν να λέγονται Έλληνες. Φτου σας ρε παλιοπούστηδες που καταντήσατε την χώρα να γίνεται παγκοσμίως περίγελως.

Στην ..εντεταλμένη Βουλή τους θα μιλήσουν την ερχόμενη Τρίτη ο επικεφαλής του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος Καν που φθάνει στην Αθήνα μαζί με τον Όλι Ρεν. Το κατώφλι της ελεεινής Βουλής θα περάσει την ερχόμενη εβδομάδα ο γενικός διευθυντής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Ντομινίκ Στρος-Καν και ο Ευρωπαίος επίτροπος για θέματα Οικονομίας Όλι Ρεν, προκειμένου να εξετάσουν εάν οι βρωμοπροδότες εκτελούν σωστά τις εντολές τους. Θα παραστούν σε συνεδριάσεις της κοινοβουλευτικής επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων, αλλά και να επιβεβαιώσουν την πορεία της δανειακής σύμβασης της χώρας μας.

Η ξεπουλημένη επιτροπή θα κάνει ένα διάλειμμα από τις συζητήσεις για τον προϋπολογισμό που ξεκίνησαν το πρωί της Πέμπτης και θα έχει μια ειδική συνεδρίαση το βράδυ της Τρίτης, με τη συμμετοχή του επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και άλλη μία το πρωί της Πέμπτης παρουσία του Επιτρόπου Οικονομικών Υποθέσεων.

Πάντως, τόσο ο Ντομινίκ Στρος - Καν όσο και ο Όλι Ρεν ζήτησαν πριν τις συνεδριάσεις να δουν τον πρόεδρο της Βουλής, Φίλιππο Πετσάλνικο.

Ο Στρος - Καν δήλωσε ότι "δεν πρέπει να υποτιμηθεί η σημασία της ευρωπαϊκής κρίσης χρέους", ενώ εξέφρασε την άποψη ότι ο επόμενος γενικός διευθυντής του ΔΝΤ, καθώς και της Παγκόσμιας Τράπεζας, δεν πρέπει να προέρχεται από την Ευρώπη ή τις Ηνωμένες Πολιτείες.


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ >> peripatris

Μαμά, δεν έχει νόημα... (Όταν η 7η αίσθηση - κε ανδρουλάκη - δεν είναι απαραίτητη για να συν-γράψεις ένα αριστούργημα...)

Image and video hosting by TinyPic

«Μαμά, δεν έχει νόημα»
Γράφει η Σ.Κ

«Μαμά, δε έχει νόημα» ήταν τα λόγια της μέσα από τους λυγμούς της «δεν έχει νόημα η προσπάθεια, ούτε θέλω να γίνω οδοντίατρος, αφού θα ναι μόνο οι τέσσερις τοίχοι κι εγώ, ούτε να κάνω παιδιά γιατί τα λυπάμαι ήδη! Φοβάμαι» Πρόκειται για ένα κορίτσι γεμάτο ζωντάνια, που.....

....κάνει όνειρα για το μέλλον, που διαβάζει, ενημερώνεται, συμμετέχει, ερωτεύεται, κουτσομπολεύει, βάφεται, χορεύει, φλερτάρει, κάνει λάθη, μαθαίνει, μεγαλώνει, σκέφτεται...σκέφτεται…. και τώρα να τι σκέφτεται!!!!

Είναι η κόρη μου, μόνο 16 χρονών! ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ να ναι όλοι αυτοί που ρούφηξαν στην απληστία τους τα όνειρά της .. κι αν είμαι εγώ που έφταιξα κι εγώ στο πυρ το εξώτερο να χαθώ…

Γιατί δεν είναι τα λεφτά, οι κόποι, που χάθηκαν, δεν είναι που τσαλαπατιέται η περηφάνια των πολιτών, που βουλιάζει κάθε αξία, που σκορπάνε οι αγώνες, οι μνήμες, που σβήνει ο πολιτισμός ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ….. ΑΙΣΧΡΟΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ

Που νομίζετε ότι θα ζήσετε για πάντα, ανόητοι… δυστυχισμένοι που δεν μπορείτε να νιώσετε λύπη, ούτε χαρά.. σας λυπάμαι μικρόψυχοι, κυνηγοί του τίποτα.. δεν εκλιπαρείτε για λίγο οίκτο , που δε νιώθετε τύψεις κι ενοχές να πιάσετε πάτο κοιτώντας τα μούτρα σας στον καθρέφτη .

Τι ηλίθιοι να νομίζετε πως θα ευτυχήσετε. Σας λυπάμαι που δεν μπορείτε να νιώσετε τα άσχημα, τα πικρά του κόσμου.. που αυτό το λέτε δύναμη αλλά είναι αναπηρία .Είστε ανάπηροι στο πνεύμα και στην ψυχή.. ΟΛΟΙ

ΠΗΓΗ >> hellenicrevenge >> pesotithesgr

.

ΣΧΟΛΙΟ >> Έρχεται......!! Είναι η κατάθλιψη..... πριν την επανάσταση .....ανιστόρητοι........


.
.

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Στρουγκηδόν.... (Λιάνα Κανέλλη για το ασφαλιστικό και όχι μόνο)


Στρουγκηδόν.........


Η υπερθέρμανση των ασιατικών οικονομιών αποτελεί μία κατά πολύ μεγαλύτερη απειλή για την παγκόσμια οικονομία, από ότι η «ασθενική» ανάπτυξη της Δύσης

Διαβάστε το παρα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του οικονομολόγου Βασίλη Βιλιάρδου με τίτλο:

Η ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ: Κίνητρα, διαφθορείς και διεφθαρμένοι, ο κίνδυνος του εισαγόμενου πληθωρισμού, τα εναλλακτικά σενάρια της Ευρωζώνης, καθώς επίσης η ευκαιρία με το μικρότερο ρίσκο, απέναντι στις επερχόμενες απειλές

...για να μάθετε...

* πώς η Γερμανία έγινε πλεονασματική μετά την είσοδό της στην ευρωζώνη,και την υπόγεια εκμετάλλευση των αδυναμιών των «εταίρων» της

* το νέο ταξικό status (οι διαφθορείς, οι διεφθαρμένοι και όλοι οι υπόλοιποι)

* πώς η φοροαποφυγή πολυεθνικών χρησιμοποιείται για το χρηματισμό του εκάστοτε μηχανισμού πολιτικής εξουσίας

* πώς λειτουργεί - γεωγραφικά - το κίνητρο του διαφθορέα (ισχύς, επιβολή, επεκτατισμός κλπ) απέναντι στο κίνητρο του διεφθαρμένου (η απόλαυση)

* ότι...η ετήσια λίστα της διαφθοράς δεν φαίνεται να συμπεριλαμβάνει τους διαφθορείς, αφού μάλλον συντάσσεται από αυτούς, αλλά, κυρίως, τους διεφθαρμένους

* πώς ο εισαγόμενος από την Ανατολή Στασιμοπληθωρισμός θα λειτουργήσει σαν βόμβα μεγατόνων στη Δύση...

* γιατί στην Ασία αυξάνονται οι τιμές των ακινήτων και των ενοικίων με αρκετά «εντονότερους» ρυθμούς, από τους αντίστοιχους της δύσης και πως αυτό επηρεάζει τον πληθωρισμό...

* πώς ο παραγόμενος στην ασία υπερπληθωρισμός εισάγεται σιγά σιγά στη Δύση...

* γιατί τα made in china t-shirt θα αυξηθούν 70% και ποιές καταστροφές αυτό θα επιφέρει στη Δύση...

* γιατί η κρίση χρέους αργά ή γρήγορα θα συμπαρασύρει Αμερική και Γερμανία...

* τα τέσσερα πιθανά σενάρια,εάν δεν αποδειχθεί αρκετό το πακέτο στήριξης των χωρών της Ευρωζώνης...


ΠΗΓΗ >> x-hellenica

Η ΝASA ανακοινώνει στοιχεία για την ύπαρξη εξωγήινης ζωής!! (...και ποιός νοιάζεται πλέον?)

Image and video hosting by TinyPic

Την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου,η NASA θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου παρουσιάζοντας ευρήματα της Αστροβιολογικής επιστήμης σχετικά με την ύπαρξη εξωγήινης ζωής...!!!

ΠΗΓΗ >> nasa.gov

ΣΧΟΛΙΟ >> Κανα νέο στοιχείο για τις πιθανότητες συνέχισης της γήινης ζωής ποιά επιστήμη είναι σε θέση να το παρουσιάσει?


Δρόμοι της Αθήνας του 2010 (Δάκρυα στα μάτια....)

.



.

.



.


.

.

ΑΠΟ >> antinews

Διαλέχτε !! ( Wikileaks or not wikileaks??? )


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ >> klassikoperiptosi

Το Wikileaks και ο ιδρυτής της τοποθετούνται σε "εφεδρεία εργασίας" απο τα αφεντικά της "παγκόσμιας κυβέρνησης"


Η είδηση ότι εξεδόθη "ένταλμα σύλληψης" απο την interpol για τον ιδρυτή του "αποκαλυπτικού" ιστότοπου Wikileaks καθώς επίσης και η ανακοίνωση του Εκουαδόρ, ότι του παρέχουν "άσυλο" κυκλοφόρησε με αστραπιαία ταχύτητα σχεδόν σε όλα τα ΜΜΕ και φυσικά στο διαδίκυο.

Εμείς , χρησιμοποιώντας τον κυνισμό που μας προσφέρει απλόχερα η "παγκόσμια κοινότητα" και η οποία σήμερα μετασχηματίζεται σε "παγκόσμια κυβέρνηση" ,θα σχολιάζαμε αυτή την είδηση μόνο με τη φράση "χέστηκε η φοράδα στο αλώνι και χάθηκε η σοδειά".

Επι της ουσίας η είδηση αναγγέλλει εκ μέρους της "κατασκευάστριας εταιρείας", ότι πέρασε η ημερομηνία λήξης στο "προϊόν" της και το αποσύρει για να προστατεύσει την δημόσια υγεία.Όπως γράψαμε προχθές, το Wikileaks δεν είναι παρά ένας έξυπνος αποδομητικός μηχανισμός της "παγκόσμιας κυβέρνησης" (βλ.εδώ ), ο οποίος θα θέσει σε κίνηση την ιδεολογική "πρότασή" της πάνω στην οποία θα πατήσει ο επερχόμενος νέος ολοκληρωτισμός.
Με δυό λόγια ο κ. Ασάντζ τον οποίο μέχρι χθές τον ήξερε μόνο η μάνα του και εκείνοι απο τον σκληρό πυρήνα της "Νεώτερης Νέας Τάξης Πραγμάτων",αυτοί δηλαδή που του έστελναν τα απόρρητα κοπροϋπολείμματα της Αμερικανικής υπόγειας διπλωματίας, κατά τα φαινόμενα αποσύρεται σε "εφεδρεία εργασίας" που λένε και οι δικοί μας μεταρρυθμιστές και εθνοσωτήρες.
Τα καπάκια των βόθρων άνοιξαν και η τοξική μπόχα των "αποκαλύψεων" θα είναι το καύσιμο για να κινηθεί το ρυμουλκό που θα ξεσύρει απο τα σκοτάδια και το παρασκήνιο το νέο παγκόσμιο ολοκληρωτικό καθεστώς.
Οι στρατηγικές ισορροπίες που ετσι κι αλλιώς στηρίζονταν σε μια κλωστή, θα μετατραπούν σταδιακά σε παγκόσμια ανισορροπία , και η οικονομική κατάρρευση των εθνών-κρατών που ήδη έχει ξεκινήσει, θα αποτελέσει τον καταλύτη ο οποίος θα επιταχύνει την ανάπτυξη πολιτικών και στρατιωτικών ...πρωτοβουλιών εκ μέρους της "παγκόσμιας κοινότητας" δια μέσου του ΟΗΕ και του μεταλλαγμένου ήδη ΝΑΤΟ.
Τότε, όταν δηλαδή τα πράγματα θα έχουν φθάσει στο σημείο βρασμού, ο κόσμος θα δεχτεί με ανακούφιση την "εκτονωτική" βαλβίδα μιας "παγκόσμιας κυβέρνησης" η οποια φυσικά θα λέει:

"Θυμάστε την μπόχα των αποκαλύψεων του wikileaks και την θανατηφόρα πανούκλα της παγκόσμιας οικονομικής αταξίας;
Εμείς θα βάλουμε σε μία τάξη τα πράγματα.
Για να το πραγματοποιήσουμε όμως αυτό, θα πρέπει να κάψουμε όλα όσα είχατε κρυμμένα στις καρδιές και το μυαλό σας , ώστε κεκαθαρμένοι απο την παλιά ήθική και το αξιακό σύστημα του παρελθόντος να κάνετε μαζί μας μια νέα αρχή σε έναν νέο κόσμο"

Δεν χρειάζεται να έχει κάποιος ιδιαίτερη αντιληπτική ικανότητα για να καταλάβει, ότι ο σημερινός κατοχικός πρωθυπουργός της Ελλάδας, δεν αναδείχθηκε τυχαία απο την "Νεώτερη Νέα Τάξη Πραγμάτων" ως ένας εκ των 100 σπουδαιότερων "στοχαστών" του κόσμου!
Αυτή ήταν μια ανταμοιβή των καλών υπηρεσιών που προσέφερε στην ανάδειξη της αναγκαιότητας μιας "παγκόσμιας κυβέρνησης" και ταυτοχρόνως μια διαβεβαίωση ότι θα χρησιμοποιηθεί και στην επόμενη φάση που θα είναι η υλοποίηση αυτής της ...αναγκαιότητας.
Στην Ελλάδα η καθεστωτική ρητορεία της "νέας ηθικής" , του "νέου πατριωτισμού" της "ηλεκτρονικής διακυβέρνησης" και όλων των υπολοίπων δογμάτων της "Νέας εποχής", έχει εν πολλοίς προετοιμάσει τον λαό για αυτά που θα δεί και θα ακούσει στο άμεσο μέλλον.
Αυτή είναι και η χειρότερη παγίδα που μας έχουν στήσει και στην οποία πρέπει να αντισταθούμε αντλώντας δύναμη απο αυτές τις πηγές που αύριο θα τις ανατινάξουν και χρησιμοποιώντας εκείνες τις αξίες που θα μας ζητήσουν να τις πετάξουμε στην παγκόσμια πυρά.μιας θλιβερής πραγματικότητας
Δυστυχώς τα κομμάτια του "παζλ" όπως και να τα τοποθετήσουμε , δεν βγάζουν άλλη εικόνα απο αυτή που σας περιγράψαμε.Ο κίνδυνος είναι άμεσος και η σωτηρία δεν θα έλθει απο τους "τυποποιημένους σωτήρες" είτε του Wikileaks είτε των άλλων εραστών και υπηρετών του "νέου ολοκληρωτισμού".
Για τους λαούς το ζητούμενο , δεν είναι το αν θα αποσυρθεί σε "εφεδρεία εργασίας" ο τάδε ή ο δείνα σκουπιδιάρης της "Νεώτερης Νέας Τάξης Πραγμάτων", ή αν οι ΗΠΑ θα εξακολουθήσουν να είναι η πλανηταρχούσα υπερδύναμη, αλλά το πως θα αγωνιστούμε εναντίον του νέου ολοκληρωτισμού και το πως θα ανακόψουμε τα εθνοκτόνα και λαοκτόνα σχέδια των κυβερνήσεων που συναρμολογούν καθημερινά αυτόν το αντίχριστο σύστημα.

image from>>pithia-gr.blogspot.com

Διεθνές ένταλμα σύλληψης για τον ιδρυτή του WikiLeaks


Η Interpol εξέδωσε σήμερα διεθνές ένταλμα σύλληψης για τον ιδρυτή του WikiLeaks,Τζούλιαν Ασάντζ, καθώς ο παγκόσμιος σάλος από την μαζική δημοσιοποίηση απόρρητων διπλωματικών τηλεγραφημάτων των ΗΠΑ εξαπλωνόταν από το πεδίο των σχέσεων μεταξύ κυβερνήσεων και στις χρηματαγορές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΑΠΟ >>ksipnistere >> utidanos

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More